Gå til hovedinnhold
Sidepanel
Kurs Hanen
Norsk (no)
English (en)
Norsk (no)
Du er nå inne som gjest (
Logg inn
)
Hvordan oppnå mer berekraftig fremtid i lokal mat- og drikke produksjon
Hvordan oppnå mer berekraftig fremtid i lokal mat- og drikke produksjon
Presentasjon av lokal mat og drikke, fremheving av bærekraftige produksjonsmetoder. Hvordan presentere lokal mat og drikke effektivt.
Historiefortelling: produktmerker og markedsføringshistorier - budskapene til en grønn filosofi. Hvordan vise at du er en ansvarlig bedrift som har ideer til en grønn filosofi.
Lokale produkter på menyene. Hvordan integrere lokale produkter i hverdagstilbud.
Kundesegmenter og målgrupper. Hvordan identifisere de viktigste kundene i virksomheten.
Kanaler for å nå kunder - online markedsføringsplattformer Facebook, Instagram, YouTube. Hvordan nå kunder gjennom online markedsføring.
Distribusjon og logistikk: grønne prinsipper i distribusjonsmodeller for lokal mat og drikke. Hvordan distribuere lokal mat og drikke på en bærekraftig måte.
Priser og salg. Hvordan planlegge økonomi.
Sjekkliste for catering og arrangementer
Etterord
Hjem
Kalender
Hvordan oppnå mer berekraftig fremtid i lokal mat- og drikke produksjon
Hjem
Kurs
Opplæring på norsk
Hvordan oppnå mer berekraftig fremtid i lokal mat- og drikke produksjon
Kanaler for å nå kunder - online markedsføringsplattformer Facebook, Instagram, YouTube. Hvordan nå kunder gjennom online markedsføring.
Oppgave 1
Oppgave 1
Hvilke funksjoner og muligheter for digital markedsføringskanal oppfyller bedriftens behov?
◄ Lesson to Kanaler for å nå kunder - online markedsføringsplattformer Facebook, Instagram, YouTube. Hvordan nå kunder gjennom online markedsføring.
Fortsett til...
Fortsett til...
Announcements
Presentasjon av lokal mat og drikke, fremheving av grønne produksjonsmetoder. Hvordan effektivt servere lokal mat og drikke.
Oppgave 1
Historiefortelling: produktmerker og markedsføringshistorier - budskapene til en grønn filosofi. Hvordan vise at du er en ansvarlig bedrift som har ideer til en grønn filosofi.
Oppgave 1
Lokale produkter på menyene. Hvordan integrere lokale produkter i hverdagstilbud
Oppgave 1
Oppgave 2
Kundesegmenter og målgrupper. Hvordan identifisere de viktigste kundene i virksomheten.
Oppgave 1
Oppgave 2
Oppgave 3
Oppgave 4
Oppgave 5
Oppgave 6
Oppgave 7
Lesson to Kanaler for å nå kunder - online markedsføringsplattformer Facebook, Instagram, YouTube. Hvordan nå kunder gjennom online markedsføring.
Oppgave 2
Oppgave 3
Oppgave 4
Oppgave 5
Distribusjon og logistikk: grønne prinsipper i distribusjonsmodeller for lokal mat og drikke. Hvordan distribuere lokal mat og drikke på en bærekraftig måte.
Oppgave 1
Oppgave 2
Oppgave 3
Lesson to Priser og salg. Hvordan planlegge økonomi.
Oppgave 1
Oppgave 2
Oppgave 3
Sjekkliste for catering og arrangementer
Etterord
Håndbok "Hvordan oppnå mer bærekraftig fremtid i lokal mat- og drikkeproduksjon"
Oppgave 2 ►